Morning inspiration

9.6.19

Krásné ráno! Také často projíždíte Pinterest a hledáte inspiraci, motivaci a třeba i sami sebe? Pro mě je to chvilka odreagování, odpočinku a pořádný dobíječ energie a nápadů! Nedávno jsem díky pinům s vision boards, nebo také wire boards, probudila tu kreativní stránku sebe samé, která je většinu času zabedněná někde dost hluboko. Na můj výtvor se můžete podívat v tomto článku!

Podobný článek s denní dávkou inspirace jsem postovala už dříve a zamilovala jsem si to. Tvoření koláží samo o sobě nějak zábavné není, ale ten výsledek mě vždycky baví! Verča z blogu Ztracena v Praze dělala také svojí koláž, která byla super a mě jako čtenáře to nadchlo. Myslím, že je to jeden ze způsobů, jak vám ukázat zase kousek sebe. So let's get started!







Na závěr nesmí chybět pár kýčovitých, možná až basic bitch fotek za volantem, protože já věřím, že zákon přitažlivosti mi k sobě ten řidičák přitáhne (ještě si musím zkusit tak 800x zaparkovat příčně a podélně, ale to je už jen detail). A já ty závěrečky prostě udělám, to si pište!

Snažila jsem se vybírat různorodá témata, od každého kousek, abyste se třeba i vy v něčem našli. Když jsem na závěr tvořila koláže, pobavila jsem se u fotek s outfity, kde se mi nezáměrně povedlo si uložit modely, kde vyniká nějaký vzor. Tady je krásně vidět, jak moc ty proužky miluju!
Většinu fotek najdeš na mém Pinterestu na nástěnce Inspo.

Co vy? Našli jste se v něčem, nebo pro vás tenhle typ článku není to pravé ořechové?

24 comments

  1. Skvělý článek a krásná inspirace :) Kéž by takhle vypadala i moje rána :D To by se mi pak možná chtělo více vstávat :)

    ReplyDelete
  2. To byla ale první věc na těch outfitech, co mě zaujala na první pohled - že si jsou dost podobné a přiznám se, že jsem myslela, že je to záměr :D Ráda se inspiruju takhle fotkama. Máme stejný styl, není jediná, co by se mi nelíbila! :) Ale nejradši mám fotky z cestování a přírody.

    WantBeFitM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si fotky ukládala postupně, až poté jsem je zpracovávala do koláží a nestačila jsem se divit. :D
      Příroda vypadá krásně všude, v tom je to kouzlo. Jsem ráda, že se líbí! :)

      Delete
  3. Tyhle články miluju <3 A v téhle koláži jsem se našla snad všude. Ale nejvíc mě dostala tvoje věta o zákonu přitažlivosti. Protože já v něj věřím taky :)

    Paulina, the moon child

    ReplyDelete
  4. krásne koláže a inšpirácia :)

    ReplyDelete
  5. Koláže jsou fajn :) Jde z nich poznat, co se autorovi líbí a co má rád.
    A přeji hodně štěstí u závěrečných zkoušek z autoškoly :)

    ReplyDelete
  6. Hodně štěstí s autoškolou a jasně, že uděláš! :D Ta inspirace je nádherná, hned člověk zvedne náladu. :D

    ReplyDelete
  7. Nádherný blog, veľa inšpirácie, okamžite dávam sledovanie.:)

    Rebelliouslily

    ReplyDelete
  8. Tyhle fotky a koláže zbožňuju. Rozhodně mě inspirují. ♥

    ReplyDelete
  9. Dřív jsem hodně Pinterest projížděla a hlavně weheart it, je to pro mě možná o kousek lepší než Pinterest, ale v poslední době mě nějak na inspiraci čas nezbývá, nebo chuť? Těžko říct... každopádně vybrala jsem hezké obrázky a takové články mám celkem ráda.

    Somethingbykate

    ReplyDelete
  10. Mně ses tedy výběrem trefila do noty neuvěřitelně! :D pokračuj ve tvoření nástěnek, já se budu moc ráda dívat :)

    ReplyDelete

Děkuji za každý komentář!