black board #diy

3.6.19

Ahoj, jak se máte? Dnes jsem si pro vás připravila docela netradiční článek v podobě parodie na #DIY, aneb do it yourself! Už dlouho jsem na Pinterestu slintala při pohledu na tyto "wire boards", které slouží v podstatě ke všemu, pro co je stvoříte. Já jsem měla dokonalou předtavu o tom, jak si na svou nástěnku budu připínat instax fotky, všechny možné upomínky a to do listy, nebo třeba fotky z dovolených. Také jsem toužila po vlastní "vision board", která by mě měla motivovat zvednout zadek ze židle a začít na sobě makat! 

Kromě praktického využití tahle mřížka poslouží i jako skvělý designový kousek, který obzvláštní místnost. A tak jsem se rozhodla, že tohle prostě nutně potřebuju. Začala jsem tedy procházet různé e-shopy, protože v kamenných obchodech to nikde nebylo k mání. Po zjištění, že tenhle pletenec drátů stojí okolo 1200 Kč, mě ale přešla chuť. Jak tedy Terča k nástěnce přišla?

Naštěstí mám taťku kutila. Dali jsme hlavy dohromady, táta se strejsou vyhrabali ve sběrném dvoře kus čehosi, který rozřízli a přestříkali matným černým sprejem. 

Určitě by posloužil i takový ten starý sušák na prádlo, ale tohle mi přišlo jak na míru dělané (vyhozené)! 

Do zdi jsme navrtali díry a pomocí skobiček s vrutem jsme zavěsili obě nástěnky. (Já jsem samozřejmě radši nic nevrtala, to by totiž nedopadlo dobře.) 

Menší nástěnku jsem si dala vodorovně vedle nomální nástěnky, před psací stůl, kterou mám na zdi už roky. Druhou jsme umístili svisle na zeď vedle zrcadla. Obě místa mám na očích každý den, takže se stále kochám. Nástěnka u zrcadla krásně vyniká i na selfies, jupí! :D


Obě místa jsou takovým mým oblíbeným koutkem vizí a vzpomínek, který o mně na první pohled i něco prozradí. Kromě fotek si tu zavěšuji náhrdelníky, náramky, prstýnky, nebo sluneční brýle. Není nic pohodlnějšího, než mít ráno všechno potřebné u ruky na jednom místě. Motivační citát je jen třešničkou na dortu, nemyslíte?


POTŘEBUJETE:

zajít do sběrného dvoru nebo doma rozebrat sušák
matný sprej libovolné barvy
skobičky s vrutem
vrtačku
taťku kutila
připínací sponky
fotky na zeď 

Jak se vám nápad líbí?

25 comments

  1. Krásne :) Úplne ako z nejakej Goals nástenky na Pintereste ! :)
    https://inainbratislava.wixsite.com/mysite

    ReplyDelete
  2. Ježiš, to je cool! To se mi moc líbí. Já to nemám kam dát😥, ale je to fakt hezký. Samo o sobě je to minimalistický a fakt hezký. A přitom je to taková kravina😁. Jen mřížka. Ale je to fakt moc hezký a jste s tátou šikovní, že jste to takhle vymysleli. Budu mít v paměti ten sběrnej dvůr😁.

    Verča ze Ztracena v Praze I JAKÉ ZAJÍMAVOSTI JSEM NAŠLA V KVĚTNU?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! Já právě měla v pokoji docela nevyužité bílé zdi, takže mi tohle hned padlo do oka. :)
      Sběrnej dvůr a sekáče jsou nedoceněný věci. :D

      Delete
    2. Přesně, já jsem zatím u sekáčů :D

      Delete
  3. Jé, to by mě ani nenapadlo, vypadá to hrozně hezky! Fakt to normálně vypadá jak z těch obchodů za 1200kč, což mi přijde hrozně přestřelený na to, že je to jen kus kovu :D Máš hrozně šikovného taťku :) Výsledek je moc hezký, hodně insta friendly, bohužel mě by to němel kdo udělat :D :D

    WantBeFitM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju, také se mi to líbí! Jojo, taťka se pochlapil. :D

      Delete
  4. Ty joo, tak tohle je fakt super! <3 Mně akorát chybí jedna ''ingredience'' a to jakýkoliv chlap :D Takže já mám asi smůličku :D

    Paulina, the moon child

    ReplyDelete
  5. Přesně tady nad těma vision boards vždycky slintám na pinterestu, ale ještě jsem si nikdy žádnou nepořídila :D každopádně přijde mi to jako skvělá modernější verze nástěnky :)

    Maris

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já bych si to za tu cenu asi nekoupila, ale takhle jsem s tím spokojená. :)

      Delete
  6. To vypadá skvěle, máš šikovnýho taťku!:) Mně se zas na fotky z instaxu moc líbí pověšené šňůrky, ale ještě jsem to nezrealizovala:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju. :) Jo, nad tím jsem také přemýšlela, ale vůbec jsem neměla nápady, za co bych ty provázky přivázala. Navíc mi tohle přišlo více multifunkční. :D

      Delete
  7. Vypadá dost dobře! Není to přeplácané, to oceňuji :)

    ReplyDelete
  8. Tak to je parádní, moc se mi to líbí, a taky bych to chtěla! :D

    ReplyDelete
  9. Super nápad udělat si to po svém :) navíc takové věci vypadají líp jak ty kupované

    ReplyDelete
  10. Hezký nápad a krásné zpracování, navíc využití již nevyužitelného... Za mě velký palec nahoru, tobě i šikovnému tatínkovi.

    ReplyDelete

Děkuji za každý komentář!