SUNDAY INSPO

10.3.19



Krásné nedělní odpoledne všem! Celý den je zataženo a prší, takže já mám automaticky tendenci zůstat zalezlá doma u knížky nebo u učení. Právě teď mám chvilku prokrastinace, kdy se moje studium promluv z němčiny zvrhlo v brouzdění po Pinterestu, kam poslední dobou chodím celkem často a jsem schopná tam strávit poměrně dost času. Každopádně jsem si řekla, že by nebylo od věci vám sem před začátkem nového týdne a jara (snad), nějakou tu inspiraci nasdílet, protože motivace, inspirace a nápadů není nikdy dost! 

// Beautiful Sunday afternoon to everyone! All day is cloudy and it's raining, so I tend to stay indoors with a book or study stuff. Right now, I am procrastinating, so my study of German language has gone off in Pinterest, where I go quite often and I'm able to spend quite a lot of time there. Anyway, I thought it would not be a good idea to share some inspiration here before the new week (and hopefully spring) begin, because motivation, inspiration and ideas are never enough!


source: pinterest.com

A co vy? Kde hledáte inspiraci? 
//And what about you? Where do you look for inspiration?


3 comments

  1. Super článek, i když je jen o fotkách. Já jsem na fotkách taky závislá a hrozně ráda si ukládám svoje oblíbený a pak je projíždím. Asi se od tebe nechám inspirovat a taky někdy udělám podobný článek. Nevadilo by ti to? 🌹

    Příště klidně nahraj i více fotek😁.

    Verča ze Ztracena v Praze

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc, určitě se můžeš inspirovat. :)
      Také jsem si říkala, když jsem to všechno poskládala dohromady, že by jich mohlo být více, ale při ukládání mi přišlo, že jich mám hrozně moc. :D Tak třeba příště!

      Delete
    2. Určitě se nebudu zlobit, když toho bude víc:D.

      Delete

Děkuji za každý komentář!