FLOWER POWER

30.3.19


"A flower does not think of competing to the flower next to it. It just blooms."

Krásný slunečný víkend všem! Dlouho jsem neměla čas sepsat nějaký článek, ale za poslední dny se mi v telefonu nahromadilo pár fotek, o které bych se s vámi ráda podělila. 
Čím starší jsem, tím více se projevuje moje láska ke květinám. Teď na jaře jsem nejvíc šťastná, když se jdu tak projít ven, přestanu myslet na učení, všechny povinnosti a celkově si vyčistím hlavu. 


Nikdy jsem nebyla nějaký zahradník nebo milovník květin. Tenhle rok je to jiné! (Dneska jsem totiž pracovala na zahradě, ale to jen vyjímečně, haha) Rozhodla jsem se, že je na čase, abych si do pokoje přinesla pár rostlinek, které mi budou dělat radost. Babička mi věnovala rýmovník, tlustici a kaktus, děkuji!






Dalším mým výmyslem je pokus o vypěstování avokáda z pecky. Pecku jsem omyla, strčila do ni čtyři špejle, ponořila ze dvou třetin do vody a čekala na zázrak. Světe div se, avokádo mi vyklíčilo! Prozatím jsem ho ještě nechala ve vodě a čekám, co se bude dít dál. Všechny rady a tipy jsou vítány!




Jako poslední přidávám moje dnešní úlovky ze zahrádky. Není to pastva pro oči?




A co vy? Zkoušeli jste nechat vyklíčit avokádo? Jaké pokojovky máte vy?



  

11 comments

  1. Jednou jsem nechala vyklíčit avokádo a ukázala to mému tatínkovi. Tomu se to zalíbilo tím způsobem, že v obýváku roste 8 stromečků a dědovi ve skleníku dalších 5. :)
    Jinak v mém podkroví v letních dnech nepřežije ani kaktus, tak jsem to s rostlinami vzdala a jako dekoraci asi využiji nějaké kameny (ty se snad nespálí, haha).

    ReplyDelete
    Replies
    1. To je super!:D Doufám, že se jim bude stejně dařit u nás!

      Delete
  2. Jo...já mám kytky ráda. Ale vše mi zemře, takže musím mít umělý. Naštěstí jsou teď už tak hezký, že mi to neva🌸.

    Verča ze Ztracena v Praze

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mě začala bavit ta péče o ně. :) Aneb když máš starostí nad hlavu, vytvoř si další!

      Delete
  3. Vážne krásne fotky. No ja ako panelákový človek môžem o záhrade len snívať.
     xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  4. Nádherné fotky! Mám rada kvety, alebo buhužiaľ ich vždy zvládnem nejako zavraždiť :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! U mě se zatím drží, tak uvidíme, jak to půjde dál. :D

      Delete

Děkuji za každý komentář!