Novinky // Latest news

19.7.18

Dlouho jsem se neozvala, protože čas tu utíká hrozně rychle a já pořád něco dělám. Po náročném prvním dni přišlo úterý a s ním lepší časy! Byla jsem rozřazena do své Upper-Intermediate třídy, našla si nové kamarády, konečně se přestala ztrácet ve škole, utratila hodně peněz a v neposlední řadě jsem prolomila ledy mezi italkami, s kterými jsem v rodině, a donutila je mluvit i anglicky!




V úterý jsem teprve pochopila, jaké to tu bude. Nejen, že už si pamatuju cestu do školy (a opravdu si ji užívám, protože škola nám začíná až v 9:30), ale mám stálou partu skvělých kamarádek, s kterými trávím čas o pauzách, chodím na oběd a většinou i někam posedět po škole. Zvykla jsem si na prostředí u rodiny a cítím se tu jako doma! Až na to, že doma si jdu do koupelny a neptám se, jestli je to ok a nebo prostě sním všechno v ledničce a není mi to blbý. Narodzdíl od mého domova tu mám i psa, který se pravidelně chodí mazlit a pak očekává odměnu v podobě mojí večeře. Večeře jsou skvělé. Ráno si každá ulovíme kousek ovoce, toast, müsli a mléko nebi džus, ale večer se cpeme (nejdříve fotíme na instagram) domácími burrito bowls, které jsou přímo od naší MamaK's. Jindy máme pečené brambory s brokolicí, kukuřicí a masem. Přidávám fotku domu, který je velmi prostorný a spíše do amerického stylu. Jsem tu čtvrým dnem a stále jsem neobjevila všechny pokoje.



Po večeři jsem s italkami šla jak v úterý, tak středu na evening walk, abych prozkoumala naše město. Úterní procházka byla spíše centrem města a zahrnovala zastávku se zmrzlinou. Prošly jsme Chester City Walls - rádoby hradby, viděly jsme Eastgate and Eastgate Clock zblízka a zamířily jsme ke kanálu, podél kterého jsme se postupně vracely domů. Na kanále jsou přistavené houseboaty, které vypadaly skvěle, ale díky bohu za náš dům. Podél jsou luxusní restaurace a hotely.


Ve středu jsme zamířily opět do centra, ale kroky nás dovedly až za město Chester, takže jsme měly možnost si prohlédnout všechny ty čtvrti a městské části mimo předražené centrum. Vracely jsme se při západu slunce přes řeku Dee a okolo Chester Racecourse.



Většinu volného času ve škole a po škole trávím se svými novými kamarádkami z Turecka, Polska, Švýcarska a Německa. Naše skupinka čítá 6 členů a pozoor, pomalu se rozrůstá! Na obědy chodíme do nějakého ze sandwich shopů, nebo se stavíme pro pizzu jako dnes. Po škole jsme zavítaly včera do Costa Coffee a dnes do Falafel Xpressu, kde jsme si objednaly fresh džusy nebo smoothie.







Post a Comment

Děkuji za každý komentář!