BUSY BUT HAPPY

5.4.19


"Stop being afraid of what could go wrong, and start being excite of what could go right."


Krásné páteční, opět slunečné ráno! Dnešní den startuji ovesnou kaší s jahodami a hrnkem kávy v ruce. Mám za sebou dva náročné týdny plné kontrolek z biologie, promluv z angličtiny a čtvrtletky z matematiky. Kromě učení jsem se každý večer dokopala do nějakého domácího workoutu, ..sama nechápu jak. Po včerejším výletu do Poděbrad mi však nezbyly síly ani na dnešní vstávání do školy, tak jsem si řekla, že bych si měla dát maličko oddych, konečně se vyspat a dát si přes den věci do pořádku.

// Beautiful sunny Friday! I started the day with oatmeal with strawberries and a cup of coffee in my hand. I've been through two challenging weeks full of Biology tests, English and Maths exams. In addition to learning, I got into a home workout every night, I don't understand how. However, after yesterday's trip to Poděbrady, I didn't have any strength even to get up to school today, so I thought that I should take a little rest, finally get some sleep and get some shit done during the day.



Ve čtvrtek jsme psali hned první hodinu čtvrtletní práci z matematiky, která mi dala opravdu zabrat. Zdaleka nejsem nějaký Pythagoras a předměty jako matematika mi kazí nejen průměr, ale i náladu. Právě probíráme kombinatoriku, pravděpodobnost, statistiku a vektory. Látka je poměrně dost obsáhlá a nabitá logickými úvahami. Takže pro mě jako dělaná, haha.

// We wrote a big Math test on Thursday, from which I was really exhausted. I'm not Pythagoras type of person, and things like Mathematics spoil not only the average, but also my mood. We are just learning combinatorics, probability, statistics and vectors. The substance is quite extensive and loaded with logical considerations. That's nothing for me.


Po odložení propisky na konci testu jsem vypla a už se jen těšila na jízdy v autoškole a odpolední plány s Honzou.

/ /After putting down the pen at the end of the test I turned off and was just looking forward to car driving and afternoon plans with Honza.


2 hodiny za volantem utekly jako voda. Řízení mě zatím moc baví a možná bych si troufla i napsat, že mi jde. Včerejší jízda pro mě byla od cvičáku teprv druhá, ale každým cvičením mi to přijde lepší a lepší. It just needs practice.

// 2 hours in the car ran away so fast. I enjoy driving so much and maybe I dare to write that I'm good at it. Yesterday's ride was just second for me, but every exercise makes me better and better. It just needs practice.


Hned po jízdách jsme se s mým milým stavili v Bageterii Boulevard pro Caesar bagetu a Patas, nasedli na vlak a vyrazili směr Poděbrady. Konečně! Odpoledne jsem si už jen užívala volno a dobíjela energii.

// Right after the rides, me and my beloved one stopped in Bageteria Boulevard for Caesar baguette and Patas, got on a train and headed for Poděbrady. Finally! In the afternoon, I was just enjoying my free time and recharging my energy.


Prošli jsme kolonádu tam a zpět, stavili se na náměstí pro lázeňskou oplatku, vyfotili pár kýčovitých fotek s rozkvetlými stromy a procházkou až k Oboře jsme ukončili krásný výlet!

// We went through the colonnade, stopped at the square for a spa wafer, took a few kitsch pictures with blossoming trees and walked to Obora where we finished our beautiful trip!

Dnes mě čeká další sepisování promluv na angličtinu, tentokrát na téma Washington DC a New York, pečení dortu pro mojí už osmnáctiletou kamarádku, návštěva Prahy a večer snad i pár stránek z knížky. Tak se mějte! 

// Today I'll be writing another English speech, this time on Washington DC and New York, baking a cake for my eighteen-year-old friend, visiting Prague and perhaps reading a few pages from a book in the evening. Have a nice day!

8 comments

  1. Skvelý článok, tie fotky sú nádherné :) Tiež som v poslednej dobe trošku busy, ale mňa osobne to takto baví - aspoň nemám čas premýšľať nad hlúposťami...:D :)
    What A Fancy World

    ReplyDelete
  2. Krásné fotečky :-) miluji rozkvetlé stromy :-)

    TO BYL MŮJ BŘEZEN

    ReplyDelete
  3. Super výlet. A musím uznat, že obdivuju, že jsi tak nadšená z řízení. Já jsem ostuda a ve 24 letech stále nemám ŘP. Nejsem si totiž stále jistá a myslím, že bych při jízdách zmatkovala. Nechci být "ta pitomá holka", co se snaží překonávat konfortní zónu při té nejhorší situaci😁.

    Takže si oddechni a snad budeš mít brzo za sebou všechno to učení🌸.

    Verča ze Ztracena v Praze

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ano, řízení mě baví, ale to bohužel neznamená, že bych při jízdách nezmatkovala. Každopádně všechno chce cik a čas, tak do toho dám všechno a uvidíme, jak to dopadne při závěrečkách. :D
      Dneska máme studijní volno a v neděli odlétám do Spojených arabských emirátů, takže konečně se blýská na lepší časy!

      Delete
  4. Milujem takéto články! :) Máš pekné fotky a celkovo tvoj blog na mňa pôsobí prijemne
    Vera

    ReplyDelete
  5. Nádherné fotky, ty zbarvené stromy jsou na jaře to nejhezčí! :))

    ReplyDelete

Děkuji za každý komentář!