SMOOTHIE BOWL, HYGGE, NEMLÉKO

24.1.19

Dobré ráno! Dnes je čtvrtek a já se zatím povaluji doma, protože mi včera nebylo nejlépe. Rozhodla jsem se, že zveřejním článek s receptem na výborný smoothie bowl, který vám dodá vitamíny potřebné k tomu, aby vás počasí neskolilo jako mě. K receptu přidávám pár tipů a highlitů týdne, o které bych se s vámi ráda podělila.

Ingredience potřebné na smoothie bowl:

1 zralý banán
hrst baby špenátu
pár zmražených malin, jahod a borůvek
půlka kiwi




Všechny ingredience jsem zalila pár mililitry mléka a rozmixovala. Nejsem žádný profi fotograf ani food stylista, ale pokusila jsem se vám vyfitit hotový bowl, který jsem zasypala chia semínky, přihodila několik mandlí a zakápla to datlovým sirupem. Porce byla akorát a moc jsem si pochutnala.


Dále jsem se s vámi chtěla podělit o mou zkušenost s makovým nemlékem, které mě bohužel nepříjemně překvapilo. Chuť mi přišla nahořklá a nemléko mi nechutnalo. Malým plusem je pro mě skleněná láhev, kterou nosím do školy na pití. Ochutnali jste někdy nemléko? Ráda bych někdy zkusila ještě to mandlové, které bude určitě lepší.


Největší radost mi tento týden udělal Honza, který mi koupil knížku! O Hygge jsem mluvila delší dobu, ale stále jsem se nedostala k tomu, abych si ji koupila. 



Poslední dvě fotky jsou ze včerejšího rána, před cestou do školy. Sluníčko mi vždycky zvedne náladu a nakopne mě energií! A jak si týden užíváte vy? 

Zkoušeli jste nemléko? Znáte knížku Hygge?


10 comments

  1. Po příjezdu z Moravy jsem doma zalehla a trápí mě bolest hlavy a krku (ne, žádná kocovina). Takže jsem natěšená na smoothie, které určo vyzkouším! Brzké uzdravení!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, to já zase na poslední chvíli doháním malou absenci. Určitě to zkus, třeba tě to postaví na nohy a konečně začneš docházet na výuku. :-) Ne, koukej se uzdravit brzy!

      Delete
  2. Hygge jsem si teď pořídila jako e-book, tak si pak můžeme porovnat názory:D. Já jsem většinou trochu znechucená vyhajpovanou literaturou, takže se trochu obávám, ale třeba to bude fakt dobrý:).

    P.S. Zkontroluj si první větu :P!
    Jinak obě sváči se mi moc líběj:D! Hlavně ty chlebíčky a ten růžový svetr! Ten je boží už od prvního pohledu:D.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To já jsem přesně ten typ, co si tu vyhajpovanou literaturu běží koupit. :-D Navíc mě knížky na tohle téma opravdu baví, zvýrazňuju si věci a vždycky si je nechávám, tak snad nezklame! :)
      Ten růžový svetr je prosím pěkně župan, ale jsem ráda, že se líbí! :D

      Delete
    2. Fakt? No já jsem taková nikdy nebyla. Většinou jsem si to koupila třeba až za rok, co ten trend odešel:D. Ale tak proč ne, mně je to celkem fuk víš co. Já jsem jen bohužel zjistila, že pro mě jsou pak ty věcí takové...mdlé. Možná jsem specifická a "bomby" mi moc nesedí:D.

      Ale zase záleží. Šminky si třeba koupim ráda jako první:DDD. Ale módu a knihy ne:D.

      Župaaan? Ty vole, tak ten musí bejb bombastickej:D!

      Delete
    3. Je pravda, že ty vyhajpovné věci také třídím podle vkusu, třeba takové Mléko a med mě nikdy moc nezaujalo..
      Kosmetiku mám svoji oblíbenou a občas jen zkouším nové věci, to máme zase obráceně. :D
      Jo, miluju župany!

      Delete
  3. Na Hygge jsem koukala, zatím jsem si o tom ale víc nezjišťovala :) Smoothie bowl vypadá výborně, hned bych si něco takového dala :) tak ať je Ti brzy lépe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě to někdy zkus - jak Hygge, tak smoothie bowl! :D Děkuji!

      Delete
  4. Tá kniha ma zaujala už dávnejšie :-)

    Suesanqa

    ReplyDelete

Děkuji za každý komentář!