ROK 2018 #2

19.1.19



První polovinu roku 2018 jsem zakončila 15. červencem, kdy jsem odletěla do Chesteru. Článek najdeš zde. V Anglii bylo krásně, chodila jsem do jazykové školy, navštívila Wales a po dobu jednoho měsíce jsem bydlela u nejlepší rodiny, co jsem si mohla přát.


Po návratu domů hned začala příprava na volejbalovou sezónu v podobě prvního prázdninového soustředění, které jsme si všechny i přes ta vedra užily.




V srpnu jsem společně s rodiči a Honzou strávila 4 dny v Jizerkách, kde bylo nádherně, hned bych se tam vrátila!





Výletění v horách následovalo druhé volejbalové soustřední, které jsem bohužel nedochodila celé, protože jsme 31. srpna se školou odjeli do Itálie! (Já tedy málem ne, ale díky dědovi a babičce jsem si tu občanku přece jen na druhý pokus vzala, haha.)



Na sportovně-turistické kurzu v Garganu jsme víceméně leželi na lehátkách, doháněli povinnou četbu a chytali bronz. Ráno jsme cvičili jógu, zumbu, přes den jsme hráli beach volejbal (dalo se tomu tak říkat?) a po večerech tancovali a zkoušeli místní drinky a slavili Lucky narozeniny!







V Kolíně skončila všechna prázdninová dobrodružství a nastal krutý režim a třetí ročník mého studia na gymnáziu, hurá! :-) Říjen jsme s rodiči a Honzou zahájili prohlídkou Pražského hradu.



V listopadu jsme s Honzou trávili víkendy výlety po Poděbradech, Kutné Hoře, Zruči nad Sázavou a po Praze, kde jsme si naplánovali podzimní procházku v Letenských sadech, přes Náplavku okolo Národního divadla rovnou do kina na film Venom.



Listopadovou třešničkou na dortu byla naše holčičí expedice do Vídně, kde jsem společně se spolužačkami z mé milované 3A4 strávila dva dny, našlapala desítky kilometrů, dala si svařák, navodila vánoční atmosféru a nasmála se na měsíc dopředu. Kdo má lepší třídu? Díky vám, holky! <3



Poslední měsíc v roce utekl jako voda, já poprvé pekla bezlepkové cukroví, pálila svojí první Yankee Candle, četla knížky a trávila krásné Vánoce s rodinou a mými nejbližšími. Moc bych si přála, aby rok 2019 byl alespoň z poloviny dobrý, jako ten minulý, protože jsem si ho užila, jak nejvíc to šlo.!

Jaký byl váš rok 2018? Jaké země jste navštívili?

12 comments

  1. Nádherné fotky, je vidět, že sis rok 2018 užila :))

    ReplyDelete
  2. Krásné fotky! Velice hezky uspořádáné. Doufám, že rok 2019 bude ještě lepší a my se můžeme těšit na úžasné články❤
    Můj rok 2k18 byl též ve velice podobném (lehce stejném) cestovatelském duchu: Německo, Rakousko, Itálie, Anglie a spousta českých krásných míst.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc Domi! Když něco vyfotíš, určo budou!:D
      Jsem ráda, že sis rok 2018 užila stejně jako já a taky se mnou! Už se těším na Budapešť!

      Delete
  3. Jeee, super fotky, a tolik zážitků.. :)) Hned bych taky někam vyrazila, naštěstí za týden už budu v Římě, ovšem jen na jeden den a jednu noc. :((
    Tak hezký den. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! V Římě jsem byla a moc jsem si to tam užila, tak se tam měj hezky!:-)

      Delete
  4. Parádní druhá polovina roku! :)) Já se ve 2018 podívala jen do Amsterdamu v únoru a do Anglie v červnu .. No, a do Anglie jsem se pak v září přestěhovala :D Jinak moc zavidím Itálii, miluju to tam a už jsem tam - bohužel - pár let nebyla :) Přeju hodně štěstí a splněných přání do roku 2019! :)

    www.adele-daily.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Amsterdam jsem chtěla vždycky navštívit! Tyjo, o stěhování do Anglie jsem kdysi také přemýšlela, ale asi na to nemám koule.:D
      Děkuji, tobě taky! :-)

      Delete
  5. Juu, líbí se mi, jak dokážeš všechno tak hezky shrnout a fotky taky skvělý!! ♥
    www.ruzickovarozalie.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! Koukala jsem k tobě na blog a páni, ty fotky jsou úžasný!

      Delete
  6. Koukám, že ses nenudila. :)
    Jinak fotky jsou moc hezké! ❤

    Blogerka Klárka

    ReplyDelete

Děkuji za každý komentář!