ROK 2018 // YEAR 2018 #1

13.1.19


Rok 2018 pro mě byl vyjímečný. I přes pár probrečených dní, špatných nálad a pětek z matematiky, pro mě byl minulý rok tím dosud nejlepším.
// Year 2018 was special. Despite few bad days, moods and grades from Maths, it was the best year so far for me.


Leden byl jako každý jiný. Společně se spolužáky jsme zahájili plesovou sezónu, já si dala předsevzetí zhubnout a pravidelně cvičit. Haha.
// January was the same as every other year. Me and my classmates visited several balls, I decided to lose weight and exercise regularly in 2018. How funny.



Únor byl ve znamení hor. Navštívila jsem kromě českých Jizerských hor také rakouské Gosau.
// February was in a sign of the mountains. I visited the Austrian Gosau in addition to the Czech Jizera Mountains.




Dva následující měsíce uběhly jako voda. Kromě rozchodu s bývalým přítelem jsem se zapojila do celosvětové soutěže F1 in Schools a stala se manažerkou našeho závodního týmu.
// Two months passed quickly. I broke up with my ex-boyfriend and I joined the F1 in Schools international competition and became the manager of our racing team.






V květnu jsem se dala dohromady s nejlepším klukem pod sluncem a se školou na den odcestovala do rakouského Salzburku. Druhou zastávkou našeho výletu bylo Orlí Hnízdo a Královské jezero (Königssee) na jihovýchodě Německa. 19. jsem oslavila sedmnácté narozeniny!
// May: I started dating the best guy in the world, and went to Salzburg for a day. The second stop of our school trip was the Kehlstein and the Lake Königssee in southeastern Germany. I also celebrated my seventeenth birthday on May 19th!



Červen byl moc fajn. 30. jsme s Honzou byli na degustačním menu v Praze, což byl můj narozeninový dárek od Domči, Kačí a Lucky. Jídlo bylo super a celý den jsme si užili, ještě jednou díky moc, holky! Následující víkend jsem se byla podívat na motocrossovém závodě a podpořit přítele Honzu. Zážitek to byl super, ale já bych na to nevlezla. :-)
// June was fine. Me and Honza were at the degustation menu in Prague - it was my birthday present from Domča, Kačí and Lucka. The food was delicious and we enjoyed it, thanks again, girls! The next weekend I was at a motocross race and supported Honza. The experience was great, but I would never do that sport. :-)


První půlku července jsem strávila víceméně doma. Hodně času jsem trávila s kamarády, rodinou a s Honzou. Mojí jedinou, ale skvělou brigádou bylo trénování beach volejbalu u jezera v Poděbradech.
// The first half of July I was at home. I spent a lot of time with my friends,  family and Honza. My only but great brigade was training of beach volleyball at the lake in Poděbrady.










15. července jsem odletěla na měsíc do Anglie. Doteď to moc nechápu. Pobyt v městě Chester jsem si neskutečně užila, vylepšila si angličtinu, poznala nové kamarády, navštívila Wales, Liverpool, Manchester a všechno, co šlo. Kdyby nebylo pobytu v Anglii, nebyl by ani tenhle blog.
// On July 15, I flew to England for a month. I still can't believe it. I enjoyed the stay in Chester, improved my English, met new friends, visited Wales, Liverpool, Manchester and many other places and I started writing this blog because I wanted to have some memories.


15 comments

  1. Moc hezké shrnutí! Ať je pro tebe rok 2019 stejně povedený :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    ReplyDelete
  2. Krásný nový rok! Ať je ještě úspěšnější než 2018:)))

    ReplyDelete
  3. Pro mě rok 2018 nebyl nijak zvláštní. Nebo jako byl takový...šedý. Ale mám pocit, že rok 2019 bude větší pecka. Nikdy jsem takový pocit neměla, tak třeba to tak fakt bude. Ale tím myslím tak nějak vše, že bude míň hrotů, např. v youtube komunitě a tak nějak celkově:D. A víc pohody a upřímnosti.

    Uvidíme, jak to dopadne.

    Jinak přeju ti krásný vztah s Honzou. A hlavně...ať jsi se svým životem, co nejvíc spokojená:)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Také mám takový pocit, snad to dopadne!
      Moc ti děkuji:-)

      Delete
  4. Pekný článok :) Vyzerá to tak, že si teraz veľmi spokojná :) nech je 2019 ešte lepšíí!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jsem nejvíc šťastná <3 Děkuji, také přeji skvělý rok 2019! :-)

      Delete
  5. Jeeej veľkou náhodou som narazila na tvoj blog a veľmi ma očarili tvoje písanie .. dneska mením knihu za tvoj blog .. :).. Ak budeš mať čas pozri na moje najnovšie video z Milana :) https://youtu.be/hOvFR80YgmU

    ReplyDelete
  6. Pekný článok, prajem, aby 2019 bol ešte lepší, ako minulý rok :)

    ReplyDelete
  7. Tvoj rok bol rozhodne zaujímavý, bolo to príjemné čítanie. :) A máš krásne fotky. :)

    ReplyDelete
  8. pekné zážitky a parádne foto :)

    ReplyDelete
  9. Můj rok 2018 byl asi jeden z nejlepších :) Hezké zážitky, do Anglie bych jela hned! :)

    ReplyDelete

Děkuji za každý komentář!