MÉ CÍLE V ROCE 2019 // MY 2019 GOALS

9.1.19


Rok 2018 pro mě byl zlomový. Překonala jsem svůj strach a naučila se říkat ano výzvám, výletům a všemu, co do té doby bylo mimo moji komfortní zónu. Začala jsem se zaměřovat více sama na sebe, na svoje psychické a fyzické zdraví, vzdělání a radost ze života. Poslední dobou mi čas neskutečně rychle utíká a já si uvědomuji, že na střední ve třeťáku nebudu navždy. Vždyť už budu dospělá! sama to stále nedokážu pochopit.
Jelikož pro mě minulý rok byl tím nejlepším, rozhodla jsem se, že rok letošní bude ještě o kapku růžovější! Stanovila jsem si předsevzetí - spíše cíle - na rok 2019, kterých bych chtěla dosáhnout, nebo se jim alespoň přiblížit.



  • Pít více vody. S pitným režimem jsem měla vždycky problém. V létě se mi celkem dařilo dodržovat předem určené množství tekutin, ale jakmile přišel podzim a zima, přestala jsem mít žízeň a dodržování pitného režimu bylo tatam.
  • Chodit na jógu. Mám to štěstí, že moje sestřenice je cvičitelkou jógy a v našem městě pořádá každý týden lekci. Ze začátku školního roku jsem si říkala, jak budu pravidelně cvičit a stane se ze mě profi jogínka. Jediné, co se ze mě od té doby stalo je gaučový povaleč obklopený několika učebnicemi s výmluvou, že nemá čas a mobilem v ruce.
  • Přečíst alespoň 12 knížek. Jako malá jsem louskala knížky jednu po druhé. S přibývajícím věkem, jsem začala trávit až příliš času na sociálních sítích, u učení, nebo na akcích. O vánočních prázdninách jsem si v rámci naší povinné četby přečetla dvě knížky, které mě opravdu zaujaly a mně došlo, jak mě čtení baví, přestože do něj investuji tak málo času. Mou motivací je nejen maturita z českého jazyka, která se řítí jako lavina, ale i spousta nových knih, které jsem našla pod stromečkem nebo se na mě culí z Dobrovského.
  • Pravidelně cvičit. Každoročně se první týden v lednu potím u 30 Days Shred Challenge s Jillian Michaels, kterou tak nesnáším, až ji miluju. Nikdy mi to nevydrželo déle, než do února. Často se ke cvičení vracím různě v průběhu roku, ale stále jsem se nedokopala k tomu, abych v tom měla nějaký systém a zařadila to do mojí rutiny. Cvičení mě baví a moje stehna si o to přímo říkají. Zbývá mi jen zvednout zadek od počítače, mobilu, televize a jakékoliv jiné výmluvy a jít ho trošku zpevnit!
  • Víc blogovat! Blog jsem si obnovila před cestou do Anglie, kde jsem tento rok strávila jeden měsíc. Pravidělně jsem psala články o tom, jak jsem se měla, co jsem navštívila a zažila. Se začátkem školního roku mě nadšení pro blog přešlo a spolu s ním jsem ztratila nápady na články. Psaní mě ale přece jen baví a vždy je dobré mít něco, na co se mohu později podívat a připomenout si staré dobré časy.
  • Udělat řidičák. Ano, je to tady. Příští týden oficiálně začínám chodit na hodiny teorie. Přibližně v květnu bych měla dělat závěrečné zkoušky, a já doufám, že nezklamu a konečně budu mít to potěšení vozit domu opilé rodiče z oslav.
  • Naučit se vařit. Minulý týden jsem se pokoušela udělat bramboračku. Ano, v 17 letech jsem poprvé vařila bramboračku. *Tlesk, tlesk* Moc se mi povedla a já jsem si uvědomila, že je načase s vařením začít. Tak mi držte palce!

Jaké jsou vaše cíle?


4 comments

  1. Držím palce s úspěšným odgaučováním! Také už na něm pracuji, i přestože gauč se tváří nesmírně žárlivě.

    ReplyDelete
  2. Děkuji, také přeji hodně štěstí!��

    ReplyDelete
  3. Super plány! Ať se ti všechny podaří! Věřím, že to zmákneš! 😊

    Blogerka Klárka

    ReplyDelete

Děkuji za každý komentář!