Chester, Velká Británie

Co jsem se naučila v Anglii? // What I've learned

8.8.18



  1. Létat sama letadlem, orientovat se na letišti a nebát se nemít rodiče za zadkem.
  2. Říkat ano crazy nápadům. Nový piercing v uchu? Proč ne!
  3. Nebát se komunikovat s cizími lidmi. Možná i proto, že to jinak nejde. A vlastně je to fajn!
  4. Násobit a dělit 30.
  5. Vystačit si sama se sebou.
  6. Míň věcí, víc zážitků.
  7. Používat Google Mapy.
  8. Hledat na nástěnkách své jméno a třídu.
  9. Jíst garlic bread úplně ke všemu. 
  10. Pořádně si po sobě uklízet koupelnu, protože už vím, jaké to je, když přijdete do koupelny po někom, kdo to neudělal.
  11. Nosit s sebou deštník.
  12. Chodit do Pretu na kokosové latte.
  13. Navazovat vztahy s novými lidmi.
  14. Jíst toasty k snídani, svačině.
  15. Vychutnat si burrito každý den a přesto pokaždé jinak.
  16. Hledat nízké ceny.
  17. Chodit na večerní procházky.
  18. Spamovat Instagram fotkami z Chesteru.
  19. Rozhlížet se na přechodu na druhou stranu.
  20. Angličtinu.

2 comments

  1. Za orientaci na letišti tě obdivuji. Letěla jsem už několikrát, ale vždycky jsem byla naprosto ztracená :D

    S láskou,
    ELIS MINAROVÁ

    ReplyDelete
    Replies
    1. V Praze to bylo zatím ok, teď mě čeká ještě Manchester. :D Drž mi palce!

      Delete

Děkuji za každý komentář!