greetings from Gzira

30.7.19

Ahoj všichni, jak se máte? Chtěla jsem vám moc poděkovat za komentáře u minulého článku, moc mě to potěšilo! Ale asi vás zklamu - Lidl jsem nenašla. Upřímně, celé hledání nějakého většího supermarketu jsem vzdala. Smířila jsem se s místními minimarkety, kde se dá sehnat skoro všechno za pár korun. Na ceny tu už raději nekoukám a užívám si dovču. 


A co se dělo posledních pár dní? Na rozdíl od minule už nesedím v kavárně sama, ale sdílím své working place s kamarádem z Francie, který se tu právě pilně připravuje na jazykové zkoušky. Obměnilo se i složení mých spolubydlících v host family. Moje první, milované a nejspíš nejlepší kamarádky z Česka a Francie odletěly domů a místo nich se přistěhovaly třináctileté holky z Polska. Stále nemám nic, na co bych si mohla stěžovat. Holky z Polska jsou milé, akorát toho moc anglicky nenamluví. Nevadí, od toho tu mám naší English Language Academy a spoustu nových přátel! 



Podařilo se mi i prolomit ledy s mojí novou mamčou. Ve čtvrtek večer jsme se spolu šly projít k Balluta Bay, kde mi ukázala své oblíbené místo na koupání. Písčitých pláží tu moc není, takže jsem byla opravdu vděčná za to, že jsem po jejím boku mohla prozkoumat další krásy Malty. Ještě nenastala vhodná chvíle na koupání v moři, ale určitě se tam někdy vydám! Myslím to vážně - je tam i free wifi. Haha. 
Po večeřích spolu často probíráme různá témata a sbližujeme se. Sice to není crazy Američanka jako Krista z Chesteru, ale taky má něco do sebe! Už jsem vám říkala, že je to kadeřnice? Ne? Tak vám alespoň přidávám fotku s kusem práce, kterou odvedla. V pátek večer jsme se domluvily a v sobotu ráno jsem už měla ostříhané konečky. A prý to bylo fakt potřeba. Tak tomu nejspíš rozumí.




V sobotu dopoledne jsme vyrazily s (bývalou) spolubydlící Manon do hlavního města Malty. Valletta se nachází asi deset minut cesty autobusem od našeho města Gzira. Prošly jsme spolu několika malebnými uličkami (které opět vypadají na chlup stejně jako kdekoliv jinde), pokochaly jsme se krásnými maltskými balkónky a znamenitým výhledem na moře.
Zavítaly jsme do několika obchodů se suvenýry, nakoupily dárečky pro rodinu, pohledy, nějaký ten oběd a jely jsme zpátky domů.
Celé odpoledne jsem byla utahaná jako kotě, takže jsem zůstala doma u seriálů a počkala, až mi ty tropy dovolí vyjít ven.
Večer přijely holky z Polska, které jsem doprovodila ke škole a šla se projít na večerní promenádu, kde to konečně příjemně zafukovalo. 10 000 kroků splněných!










V neděli jsem se dopoledne vydala na průzkum okolí. A supermarket jsem stejně nenašla. To je mi záhada. Procházela jsem různými uličkami, kochala se panoramaty a došla jsem až k moři, kde jsem si smočila nohy, dopila vodu a vypravila se zase zpět.
Po poledni jsem doplňovala síly a energii na pokoji, protože venku se fakt být nedalo. Po čtvrté jsem s knížkou vyšla na milovanou promenádu, kde jsem si četla a opalovala se. Chytla jsem bronz (čti maličko tmavší béžovou než doposud) - další bod splněn! 





Pondělní škola utekla jako voda. A já se musím i pochlubit tím, že mi to fakt šlo. Procvičovali jsme listening, což je moje parketa. Ve třídě nám kupodivu nikdo nový nepřibyl, takže nás zbylo jen pět.
Odpoledne jsem strávila s notebookem a ledovou kávou v Cinnabonu, kde jsem zpracovávala článek pro BloggersRE, který najdeš tady. Narazil na mě právě kamarád z Francie, který navrhl dnešní společnou working session. 


Dnes je úterý. Francouzka Manon odletěla ve tři ráno a já už si skoro myslela, že jsem tu zbyla sama na sebe. O to větší radost jsem měla, když jsem ráno ve třídě potkala novou spolužačku z Litvy, která se okamžitě proměnila v mojí novou nejlepší kámojdu. Hurá!



Tenhle týden už se fakt chystám na pláž, možná i do Lidlu (Saule říkala něco o tom, že tuší, kde je) a třeba někam na výlet! 

Jak se máte vy? 

30 comments

  1. Nádherné fotky! Je fajn, že sis sedla se svou náhradní mamčou:) Obdivuju tě, že si tak snadno hledáš kamarády. Tak užívej, těším se na další článek!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju! :)
      Zase tak snadný to není, ale snažím se! :D

      Delete
  2. Jééé, to vypadá úžasně, ty jsi tak inspiativní osoba! ♥ Tak užívej!
    Sarushef blog

    ReplyDelete
  3. krásné fotky, hned mě to láká tam letět taky :-D ♥

    www.bysuzi.eu

    ReplyDelete
  4. To já bych byla v moři hnedka :D Je to tam moc krásné, až Ti to závidím! :) Je super, že sis našla novou kamarádku. Věřím, že míst na seznámení je tam opravdu spousta :)

    WantBeFitM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já si dávala docela na čas. :D
      Ano, každý den mám další a další kamaráda. :)

      Delete
  5. Musí to být zajímavý zážitek. Hlavně když se ti tam takhle mění okolí (tedy hlavně ty lidi). Je skvělé, že jsi natrefila zrovna na kadeřnici. Nejen že si odvezeš spoustu zážitků, ale dokonce i zdravější vlasy :D. Musím říct, že tě hodně obdivuju, v takovém cestování. A tiše závidím! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zážitek je to super, hlavně i skvělá zkušenost! :)
      Z ostříhaných vlasů jsem měla fakt radost! :D
      Děkuju. <3

      Delete
  6. Nádherné fotky, vypadáš moc spokojeně! Užívej :))

    ReplyDelete
  7. Maltu milujem, bola to jedna z mojich najkrajších dovoleniek!♥
    A tak ako všetci ostatní, aj ja musím pochváliť fotky, sú naozaj nádherné, veľmi sa mi páči štýl upravovania :)

    ReplyDelete
  8. Ty fotky jsou boží, strašně ti tu Maltu závidím! Musím se tam jednou vydat! :) Škoda s tím Lidlem .. snad už ho konečně najdete :D o to větší radost budeš mít, až ho jednou objevíš! :D :D Jinak už si vyrazila na nějakou party? Těmi je prý Malta vyhlášená, tak jsem zvědavá, jestli to fakt stojí za to! A ještě mě zajímá .. jak to, že to není na koupání v moři, když píšeš o tropech? :)

    https://taukecana.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju, určitě se sem někdy přijeď podívat! :)
      Lidl tady bude můj splněný sen. :D Včera jsem byla s kamarádkou z Ruska a říkala, že ví a že tam spolu zajdem. Tak jsem už fakt zvědavá! :D
      Párty je tu na každém rohu, ale há nejsem úplně taková ta party girl, takže se večer raději chodím projít na promenádu nebo si čtu, píšu články, koukám na seriály a tak. :) Ale Paceville je hned za rohem!
      Na koupání v moři to je od začátku! :) Já jsem jen první dny nemohla kvůli těm stehům a zdravotnímu stavu po operaci.. také jsem ještě nevěděla kudy kam, takže na moře přišel čas až teď. :)

      Delete
  9. Krásne fotky. Ja som ešte pri mori nikdy nebola a musím sa priznať že ani ma to neláka. Ja som skôr taká že chcem objavovať zákutia Londýna a celkovo anglicka :)

    AKO NAKOMBINOVAŤ CYKLISTICKÉ NOHAVICE?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuju! Já jsem u moře každý rok a miluju to! :)
      V Anglii jsem byla 3x, tak si dávám menší pauzu. :D

      Delete
  10. Tak to mě ale taky zklamalo, že jsi neobjevila ten Lidl! Tak snad se to do příštího článku už povede, heh! :D
    Jinak ty fotky jsou opět úžasný, hrozně ti to sluší ♥

    Little Dreamer

    ReplyDelete
  11. Tak přeji, ať si to užíváš dál, najdeš snad ten Lidl :D a seznámíš se s dalšími skvělými lidmi:)

    ReplyDelete
  12. Občas na mě vyskočí tvé krásné letní fotky na Insta. Je to paráda, že už je ti dobře a užíváš si výlety i koupání. Doufám, že i zbytek pobytu bude stejně příjemný a nabitý hezkými zážitky.

    Díky za článek na Bloggersre. Uvažovali jsme o podobném kurzu na Maltě pro mou mladší sestřičku, ale nemáme v okolí nikoho, kdo by jej absolvoval, tak jsem za podobné články ráda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc ti děkuju. :) Také doufám! <3
      Nemáš vůbec za co, kdybys měla nějaké otázky, určo mi napiš, ráda pomůžu. :)

      Delete
  13. To jsou nádherné fotky! ♥ Užívej si svůj čas na Maltě i dál :)) ..a držím palce, aby si Lidl konečně našla :D

    Another Dominika

    ReplyDelete

Děkuji za každý komentář!