Malta update

4.8.19

Právě sedím ve vedlejší vesnici Sliema v nákupním centru The Point. Objednala jsem si Iced Chai Latte v Costě a musím říct, že je to nebe v hubě. Nic lepšího jsem v Costě snad ještě nikdy neměla. A kam se hrabe nějaký Starbucks.  Z Costy mám výhled na obchod Baťa. Po dvou týdnech se tu cítím fakt jako doma! 

Dnes se píše neděle 4. srpna. To to letí, co? Absolutně nechápu, kam se poděla ta první půlka prázdin a jak je možný, že je už srpen. V polovině není jen naše studentské dvouměsíční volno, ale i můj pobyt tady na jihu. Podzim, škola a Vánoce klepou na dveře! Dost strašení pojďme se podívat, co se dělo tenhle týden. 
Minule jsme skončili u úterní working session s mým kámošem z Francie - Edem. Ve středu jsme se se Saule vydaly na procházku neznámo kam. Daly jsme si sraz v nedaleké Msidě, kam jsem se díky schůzce konečně dokopala podívat. A dokonce jsem tam i trefila! Šly jsme podél pobřeží do Gziry. Jako cíl jsme si nakonec vytyčily Cinnabon, kde jsme nemohly nezkusit jejich skořicové rolky. A neudělaly jsme chybu.




Po uspokojení chuťových buněk jsme vyrazily na dlohou procházku až do Saint Julians, kde se nachází skoro jediná písečná pláž široko daleko - Balluta Bay. A tak jsem se za těch 12 dní na Maltě poprvé vykoupala v moři. Třikrát hurá!



Ve škole jsem si našla další kamarádku.  Jmenuje se Christina, je jí dvacet, žije v Rusku a studuje medicínu. Po čtvrtečním kafíčku s Francouzem jsme se sešly a já se opět ocitla na pláži v Balluta Bay. Ve čtvrtek jsem tu také měla první zmrzku. A určitě ne poslední!
Víte co je na Christině super? Bydlí na rezidenci a ví, kde je Lidl. Ano, zase vás zklamu - ne, stále jsem tam nebyla. :D Sama si už nic neslibuju, protože kdo ví, kdy bude mít Christina čas. Výmluvy.

Čtvrtek byl den s velkým D. Potkala jsem se tu s další skvělou holčinou z Česka, se kterou jsme na sebe úplně náhodně narazily na Instagramu. Bydlí kousek ode mě, ale chodí na jinou jazykovou školu, kterých tu je jako máku. Ale stejně, svět je malej, co?




Po večerním dýchánku s Terkou (jo, až tak malej ten svět je) jsem se ještě jednou sešla s Christinou. Z lavičky u moře jsme obdivovaly krásy noční Gziry, kde to pro jednou tolik nepálilo.



V pátek jsem byla úplně ko. Ve třídě skončili kurz tři spolužáci, takže jsem tam zbyli čtyři. Jsem zvědavá, kdo přibyde v pondělí!

Po škole jsem jen přišla domů, plácla s sebou na postel a byla jsem ráda, že jsem ráda. Okolo čtvrté jsem se vydala na procházku do města, kde jsem obvolala všechny moje blízké a milované kamarády, prarodiče a rodiče. Večer jsem strávila plánováním společného výletu s Litevkou Saule. A kam? To se dozvíte v příštím článku! <3

Určitě mi dejte vědět, jak si užíváte prázdniny vy. A jak je v Česku? 

18 comments

  1. Mně přijde skvělý, kolik lidí tam potkáš! Musí to být neuvěřitelné prožít tolik zážitků a poznat u toho super lidi. Jinak já Costu taky milovala vždycky trošičku víc než Starbucks! :D Fotky jsou nádherné, je super, že nás takhle "bereš sebou" :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potkávám tu nové přátele téměř každý den. :)
      Moc děkuju, jsem ráda, že to můžu sdílet! <3

      Delete
  2. Krásné fotky, užívej naplno! :))

    ReplyDelete
  3. Do Costy občas skočím na cold brew, které mají výborné, ale ledové chai latté jsem ještě neměla a ani si jej vlastně moc nedokážu představit. Ráda vyzkouším, až na něj někde narazím!

    Je skvělé, kolik toho zvládáš po škole podnikat a s kolika lidmi se setkáváš, ačkoliv ty odjezdy kamarádů musí být náročné.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cold brew jsem zase nikdy neměla já, díky za tip! :) Určitě to vyzkoušej, já si na tom vypěstovala závislost. :D:(

      Delete
  4. V Česku je momentálně zima a deštivo :D Takže Ti koupačku závidím. Koukám, že o kamarádky nouzi nemáš a to je dobře :) Tak se tam hezky pěkně uč :D :)

    WantBeFitM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co bych za tu zimu tady občas dala! A déšť, no jéje! :D
      Učím, učím. Děkuju! :)

      Delete
  5. Krásne fotky, joj hneď by som tam išla :-) ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    ReplyDelete
  6. To vyzerá nádherne. Zbaľ ma do kufra prosím :D

    DETSKÁ KREATIVITA

    ReplyDelete

Děkuji za každý komentář!