3 + 1 casual spring outfits

23.4.20


Krásný čtvrtek! Dnes jsem si pro vás připravila trošku netradiční fashion článek v podobě mých oblíbených jarních outfitů. Celé letošní jaro jsem strávila především doma, na procházkách po okolí nebo na cestách do školy na přípravné hodiny k maturitě.
Dnes tu tedy nehledejte formální róby, ale především ležérní, pohodlné, jednoduché a lehce kombinovatelné oblečení, na kterém si potrpím i za běžné situace. Tento článek vznikl i díky barterové spolupráci s e-shopem Bertoo.cz, odkud mi přišly tři super kousky, které budou součástí dnešních looků. Jak jste na tom s online nakupováním po čas karantény vy? Scrollovali jste nonstop po e-shopech a nakupovali jako diví, nebo jste tuhle příležitost pojali jako super možnost, jak ušetřit? Dejte mi vědět v komentářích pod článkem! <3 

V prvním outfitu bych se s vámi ráda podělila o můj školní, rádoby bussiness look. Asi vás nepřekvapí, když začnu jednoduchým bílým tričkem, které je podle mě úplným základem a stavebním kamenem každého šatníku. Dalším velkým překvapením jsou určitě černé tří čtvrteční džíny z maltské Zary s vysokým pasem. Tyhle dva basic kousky doplním elegantním, světle růžovým sáčkem (další sekáčový úlovek), které dodá těmto obyčejným kouskům zase trošku jiný rozměr. S touto kombinací se nebojím vyrazit ani na různé společenské akce.










Druhou, spíše letní kombinací je pro změnu skoro all-white (a také all-Stradivarius :D) look, ve kterém jsem k sobě sladila bílou, květovanou halenku značky Stradivarius a bílé, dle mého názoru trošku "indiánské" kraťásky s vysokým pasem a šněrováním na bocích. Ano, vysoký pas je můj all time favorite. Moc se mi líbí kombinace těchto dvou, spíše odlišných stylů, které tvoří super celek. Aby bílé nebylo málo, přidala jsem bílé tenisky, se kterými nešlápnete vedle.
Tento letní outfit lehce proměníme v jarní tím, že přidáme opět džísku nebo třeba černý křivák, který vás zahřeje a přidá vzhledu šmrnc.
Tílko i kraťasy najdete na e-shopu Bertoo.cz. 






Mou další oblíbenou kombinací na každodenní nošení téměř kamkoliv je jednoduše tričko a sukně. Take it easy, keep it simple! Minulý rok jsem někde ulovila tuhle černou džínovou sukni s vysokým pasem, kterou jsem přes jaro a léto pomalu nesundala. Nejraději nosím Levi's tričko s květovaným potiskem, které mi přivezla kamarádka z New Yorku (která mi mimochodem dnes dělala fotografa, koukněte k ní na Instagram!) a já ho mám od té doby na sobě skoro každý druhý týden. Také máte oblíbené kousky, které stále točíte dokola? K outfitu přidávám moje nejoblíbenější růžovo-bílé boty značky Nike. Sportovní boty jsou pro mě prostě základ, jinak bych to nebyla já. Potrpím si na pohodlí a věřte tomu, že si se svými 178 cm vystačím i bez podpatků. 







   

Jako poslední outfit jsem si na Bertoo.cz vybrala jednoduché, černé oversized šaty s krátkým rukávem.
Moc děkuji Verče ze Ztracena v Praze a GetFound za zprostředkování spolupráce. E-shop vám mohu jedině doporučit, najdete tam opravdu zajímavé kousky!
Šaty jsou ozvláštněné tmavším pruhem z trošku odlišného materiálu, který možná není na první pohled viditelný, podle mě je to zajímavý detail, který šatům jedině přidá a pozvedne je zase o level výš.
Jak to u černé barvy bývá, šaty jsou nejen elegantní, ale i snadno kombinovatelné s jakýmkoliv výraznějším prvkem. A hlavně, černá zeštíhluje! K šatům jsem zkombinovala tmavě modrou, džínovou bundičku ze sekáče a bílé tenisky. Nebo elegantnější, černé baleríny?
Nezapomněla jsem ani na sytě růžovou roušku! 





Který outfit se vám líbil nejvíce? Dejte mi vědět v komentářích! <3

21 comments

  1. Ty bílé kraťasy vypadají super, hlavně s těmi "tkaničkami" po stranách, to jsem ještě neviděla. :)

    ReplyDelete
  2. Oooo každý jeden je zaujimavý, ale asi najviac sa mi páči posledný a predposledný.
    Vdaka za inšpiráciu :-)

    ReplyDelete
  3. Nádherné outfity. Líbí se mi úplně všechny. Nejvíce asi ten první. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    ReplyDelete
  4. Všechny outfity jsou super! :) Já si ale poslední dobou hodně potrpím na business casual styl jako v prvním outfitu, proto u mě asi vyhrává. Ale dokonale svěží je i outfit s Levis tričkem a sukní, ty bílé kraťasy se mi ohromně líbí a to tílko k tomu <3 <3 Jinak já jsem bohužel během karantény patřila mezi lidi, kterým chodil jeden balíček za druhým :D

    Pauline's Tiny World

    ReplyDelete
  5. To je vážně sranda, to už si třetí společně se mnou a Sáruš, které jsme teď zveřejnily článek se spoluprací s Bertoo. Jsem ráda, že se o eshopu dozví takhle více lidí, protože jsem byla vážně spokojená s přístupem, rychlým dodáním a kvalitou kousků. To bílé květinové tílko jsem si objednala taky a je vážně krásné! V létě na opálení bude vážně top. Za mě vede poslední outfit! :)

    ReplyDelete
  6. Jsi kočka, Teri! Tento jednoduchý nenucený styl ti velmi sluší. :)

    ReplyDelete
  7. Všechny outfity se mi moc líbí, skvěle jsi je poskládala! :)

    Another Dominika

    ReplyDelete
  8. No jo, ta Terka je ale krasavice 🖤! Moc ti to sluší a ty šortky jsou nejlepší:D! Pak se mi líbí ty šatičky a hlavně to růžové sako ze sekáče! To se ti tada fakt podařilo🌸.

    Verča ze Ztracena v Praze | ZDRAVÝ PROTEINOVÝ MUGCAKE S TVAROHEM | RECEPT

    ReplyDelete
  9. Páni, přítel má z Lewisu to bílé triko taky! :D Za mě růžové sáčko super!

    ReplyDelete
  10. Všechny jsou na tobě strašně krásné, ale nejvíc mi k tobě sedí třetí se sukní! :)

    ReplyDelete
  11. Všechny tři outfity se mi moc líbí, těžko vybrat jeden nejhezčí. Moc hezky jsi je zkombinovala a sluší ti to! :))

    ReplyDelete
  12. Normálně za mě tenisky k sukni ne, ale to Levis tričko to úplně otočilo, že se to skvěle hodí, hlavně ta černá sukně se mě líbí moc! Sluší ti to ve všech outfitech! :)

    https://lifebynikys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Tak to ružové sako je skvelý úlovok. Hneď by som ti ho nenápadne zobrala :D
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    ReplyDelete
  14. Tyjo, moc krásné kousky a outfity, moc ti to sekne. Mě se nejvíce líbí asi ten první. Tak jednoduchý a přitom tak elegantní! :)
    Michaela Blog || Instagram

    ReplyDelete
  15. Fotečky i outfity se moc povedly! Ani bych netipovala, že měříš tolik cm :D Nejdřív musím pochválit fakt krásné sekáčové úlovky, všechny vypadají luxusně! Mě se nejvíc líbí hned první a poté look s riflovou sukní :)

    WantBeFitM

    ReplyDelete
  16. Moc ti to sluší! Nádherné všechny outfity. Nejvíc miluji ten třetí, protože ten často nosím 🥰♥️

    ReplyDelete
  17. Bílé tričko, stavební kamen každého šatníku... no a já teď přemýšlím, že obyčejné bílé triko snad vůbec nemám (ale já celkově raději nosím černou, červenou a zelenou, než nějaké světlejší barvy) :D Ale jinak outfity moc pěkné, nejvíc se mi asi líbí ten poslední, ty šaty jsou bomba ♥

    lucyvillain.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Moc hezké outfity! Moc se mi mi líbí ten první outfit s růžovým sáčkem stejně jako ten druhý ♥

    Melissa Hartford
    www.melissahartford.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. To sako ti moc sluší, krása! A boty taky super, Superstary si kupuju posledních 5 roků a nemůžu si je vynachválit. Hodně nosím i látkové boty typu Conversek, jen je třeba vědět, jak vyčistit látkové boty.

    ReplyDelete

Děkuji za každý komentář!