my 18th birthday

30.5.19

Po náročném, deštivém týdnu mám konečně čas sama pro sebe. Právě teď bych se měla bavit s mojí třídou na třídeňáku, který jsem ale odpískala. Kvůli tomu nečasu venku teď smrkám, huhlám, kýchám a cucám bonbony na bolest krku jak o závod. Jupijej, co víc si takhle na konci května přát?

After a busy, rainy week, I finally have time for myself. Right now, I should have fun with my class on a three-day trip, which I canceled because of my health. Thanks to that ugly weather these days, I have running nose, I'm sneezing and sucking sweets for neck pain. Yay, what's more?


Využívám volného času a konečně zpracovávám kratší "photojournal" o oslavách mých osmnáctých narozenin! Jsem už stará, co?

I take the advantage of my free time and finally write a shorter "photojournal" about celebrating my 18th birthday! I'm old, huh?



Birthday party jsem měla dvě. První oslavou byla taková menší, ale o to milejší, kalbička, kterou jsme pořádaly se Zůzou. Pozvaly jsme většinu našich spolužáků a kamarádů ze školy, nakoupily sud, cidery, maso, brambůrky, balónky a x dalších položek z našeho nákupního listu, uspořádaly akci na facebooku a nemohly se dočkat! Celé akcička probíhala u Zuzky doma

I had two birthday partys. The first celebration was such a smaller, but very nice one, which we organized with Zůza. We invited most of our schoolmates and friends, bought bier, ciders, meats, chips, balloons and other items from our shopping list, organized a Facebook event and could not wait! The whole event took place at Zuzka's home.


Plán: "Dáme to až na květen, bude hezky a večer dost teplo na grilovačku."

Realita: Celý den s prominutím chcalo a průměrná teplota byla asi 10°C.


Plan: "We'll plan it up for May, it will be nice weather and in the evening warm enough for a barbecue."

Reality: It was raining whole day and the average temperature was about 10 ° C.


Nakonec jsme k přístřešku celé odpoledne za deště připevňovali plachty a části párty stanu. Nebýt pomoci našich rodičů, kamarádů a Honzy, tak to tam se Zuzkou stavíme ještě do teď

In the end, we were building parts of a party tent all afternoon in the rain. Without a help of our parents, friends and Honza, I think that we'd be still there.


Večer jsme si všichni neskutečně užili a já jsem moc vděčná všem svým kamarádům, kteří přišli! Masterchef Domča nám upekla famózní dort, který byl nejen insta-frienly, ale taky totální nebe v hubě! Od holek jsem dostala Naked Reloaded a dvě masky od Sephory, s Honzou jsme grilovali kuřecí, hrál můj vlastní oldies playlist, pili jsme Malibu, bavili se a já byla nejšťastnější na světě!

We all enjoyed the whole evening and I am very grateful to all my friends who came! Masterchef Domča baked us a wonderful cake, which was not only insta-frienly, but also total heaven in the mouth! I got Naked Reloaded and two Sephora masks from the girls, we grilled chicken with Honza, played my own oldies playlist, drank Malibu, have fun and I was the happiest in the world!


Ale všechno přeci nemůže být sluníčkový a zpravidla se vždycky něco posere. U nás se o to postaralo počasí. Byla zima jak v ruským filmu, takže kdo nestál u krbu nebo nebyl totálně na mol, tak klepal zubama.

But everything cannot be just great and shit happens, so this time the weather sucked. It was cold as in a Russian movie, so whoever wasn't standing by the fireplace or was totally drunk, was knocking with his teeth.


Po zdlouhavém váhání (při představě, že budeme uklízet nejen venku, ale i vevnitř), jsme tedy naší legendární oslavu přesunuli do obýváku

After a lengthy hesitation (with the imagination that we will clean up not only outside but also inside), we have moved our legendary celebration to the living room.



Druhá, tentokrát rodinná oslava se konala u nás na zahradě, kdy nám, musím zaklepat, opravdu vyšlo počasí a bylo nádherně! 

The second, family celebration took place in our garden and  the weather was really good and it was beautiful!


Tentokrát pekla dort babička. Sfoukla jsem si svíčky, dostala Pandoru, úžasný lesky od MAC, krémy, bio čokolády, milion kytek a legíny od Nike!

This time the cake did grandma. I blew my candles, got Pandora, amazing MACs lipgloss, face cream, bio chocolates, a million flowers and leggings from Nike!




 

Všechny oslavy mé dospělosti jsem si moc užila a děkuji všem, kteří byli jejich součástí.
I really enjoyed all my adulthood celebrations and I thank everyone who was part of them.

Jak jste slavili osmnáctiny vy? 
How did you celebrate you 18th birthday?

21 comments

  1. Dodatočne všetko najlepšie k narodeninám! Je vidieť, že obe oslavy si si užila – no škoda, že na prvej nevyšlo počasie... Ale prajem skoré uzdravenie! ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page // READ ABOUT "CRUELTY-FREE, VEGAN VS. NATURAL BEAUTY"

    ReplyDelete
  2. Dodatečně Ti přeji všechno nejlepší k narozeninám Terezko. Vítej mezi dospělými 😀 jak já bych chtěla, aby mi bylo znovu 18 😀☺️ krásné fotky a je dobře, že sis obě oslavy užila na plno!

    Michaela Cheetah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju moc! :) Já se cítím staře už teď. :D

      Delete
  3. Vyzerá to skvelo. Určite si si to užila :) Ja som svoju 18 neoslavovala lebo nie som ten tip človeka ktorý oslavuje. Ako teraz keď mám deti tak ich narodeniny oslavujeme ale svoje nie :)


    NAKUPOVANIE CEZ ESHOP S OBLEČENÍM JE PEKLO !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taky nejsem úplně slavící typ, ale říkala jsem si, že by byla škoda neoslavit osmnáctiny. :)

      Delete
  4. Ty joo, to je pecka! :) Úplně jsem cítila ty vibes, když jsem četla tu část o hraní oldies playlistu, grilování kuřecího a pití malibu <3 Taky nejsem na velký oslavy a osmnáctiny jsem oslavila v místním nejlepším baru/resturaci a díky tomu do dneška nemůžu vidět Jacka Danielse. Ale vzpomínky na tyhle akce jsou top. A každej by je měl mít. Takže všechno nejlepší a brzo se uzdrav! :)

    Paulina, the moon child

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moc děkuji za milý komentář! Já jsem na svojí oslavě ani moc nepila, protože to nemám ve zvyku, ale i tak na to ráda vzpomínám. <3

      Delete
  5. Nádherné fotky a skvelo napísaný článok! Ešte dodatočne prajem všetko najlepšie! :)
    What A Fancy World

    ReplyDelete
  6. Dodatečně přeju všechno nejlepší :) připadáš si stará? naprosto tě chápu. Mně je 19, ale když se mě někdo zeptá, tak hned automaticky říkám, že 18, ještě jsem si nezvykla a bude to jenom horší :D. Je super, že sis obě oslavy užila. Při pohledu na ty krásný dorty jsem akorát tak dostala hlad :D

    Maris

    ReplyDelete
  7. Jéé, tak to sis tu osmnáctku pořádně užila :)) Dodatečně Ti přeju všechno nejlepší! ♥

    Another Dominika

    ReplyDelete
  8. U nás ty narozeniny moc neslavíme :) Oslavu jsem měla jako maličká a párty nemusím. Alkohol ráda nemám a mé kamarádky jsou stejné :) Poslední dva roky si peču dost sama, protože ho chci zdravější, ale babička mi peče dorty pořád a snaží se, aby to bylo zdravější, tak jsem za ní moc ráda :) Dostávám hlavně peníze, protože já na kosmetiku a drahé šperky moc nejsem :D Stačí mi pozvání do restaurace, kavárny a jsem nejšťastnější!

    WantBeFitM

    ReplyDelete
    Replies
    1. To já také nejsem nějaké párty zvíře, alkohol nepiju skoro vůbec, maximálně si dám jednou za měsíc cider na nějaké oslavě a tím to pro mě hasne. :) Oslavy jako takové beru spíše jako možnost se vidět se svými známými a nejbližšími. <3
      Také miluji menší, osobité dárky, to je nejmilejší a vždycky to potěší.!

      Delete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. Byla sice zima, ale zase jste si to užili na 100 % a to je paráda. Opožděně vše nej nej přeju🌸. Já takhle oslavy moc nedělám, ale čím dál tím víc si říkám, že bych mohla😁.

    A, že jsi stará? Jo holka, jsem o 6 let starší, to je teprve babkovský věk👵!

    Verča ze Ztracena v Praze I JAKÉ ZAJÍMAVOSTI JSEM NAŠLA V KVĚTNU?

    ReplyDelete

Děkuji za každý komentář!